.

.
Experienta mortii clinice a fost un mare dar pe care Dumnezeu ni l-a dat pentru a ne aviza ca trebuie sa schimbam drumul pe care am mers pâna acum. Nu întâmplator, Iisus a spus: „Eu sunt Calea, Adevarul si Viata.” Este prima oara în istoria Universului când, în planul celest, s-a decis ca lumea noastra sa fie izbavita nu prin moarte, ci prin spiritualizare.
Ni s-a aratat Adevarul, ni s-a aratat Calea. Este rândul nostru sa raspundem chemarii divine.
Suntem cu totii prinsi acum în marele val al purificarii, al trecerii de la materialitate la spiritualitate. Am certitudinea ca „ora astrala a omenirii” este aproape. De dincolo ni s-au dat toate semnele si toate avertismentele. Sper sa avem întelepciunea necesara de a nu pierde si aceasta ultima sansa.

Dumitru Constantin-Dulcan

”La școala vieții nu se dau diplome. Promovarea este pecetluită cu fericirea, iar corigența cu nefericirea. Se dau restanțe până se iau note de trecere la toate examenele. Fiecare clipă pe care o trăim reprezintă șansa de a schimba totul în viața noastră. Rușinea și critica nu schimbă niciodată o persoană. Lumea are nevoie de dragoste.
Orice om are o poveste. Dacă ar sta cineva să te asculte ar scrie o carte sau poate ar face un film la care unii ar plânge, alții ar râde. Într-o zi vom zâmbi cu toții dintr-o poză de album. Învățăm să privim spre cruce, spre Hristos, spre Înviere. Adorm mestecând cele trei cuvinte… Această clipă nu se mai întoarce niciodată!…


Publicat de Ieromonah Hrisostom Filipescu

vineri, 17 octombrie 2014

Misiunea personala


Am fost provocată de maeștrii mei să discutăm despre misiunea personală sau menirea personală (M P).
Înainte de asta m-am tot gândit ce ştiu eu despre misiunea personală şi unde m-am întâlnit cu această informaţie. Prima oară când am aflat despre aceasta a fost la cursurile de radiestezie, unde era definită astfel : ” Prin MP se înţelege numărul de fapte bune realizat până într-un anumit moment din totalul de fapte bune planificate de către Divinitate prin programul de elevare optim specific Legii Iubirii…” . Aici am avut prima ezitare , adică avem ca misiune doar fapte bune, atunci ce se întâmplă cu faptele rele; sau mă rog faptele considerate de morala creștină ca fiind fapte rele. Asta înseamnă că dacă eu nu mai trebuie să măsor radiestezic Voia Domnului, pur și simplu analizez , văd ce este moral și ce nu; apoi acționez în concordanță. Da , îmi este clar. Dar, stai ce fac cu reiki ?, îl mai practic sau nu, este sau nu moral, este sau nu o faptă bună?; dar cu radiestezia?; sau ce sfat să îi dau unei doamne care vine la mine și îmi spune că este însărcinată cu soțul alteia, (când știu sigur că nu e o faptă bună să faci copii fără să fii căsătorită). Dubiile se adâncesc, pe măsură ce analizez mai mult din activitatea mea.
Şi cum Dumnezeu lucrează prin oameni, vine la mine, cu o prietenă, o fostă pacientă. La telefon nu îmi spune nimic numele ei, când o văd îmi reamintesc, era o copilă de aproximativ 20 de ani, care a fost adusă de mama ei la mine cu forța, deoarece amenința că se sinucide. Am fost foarte dură cu fata ( si eu m-am mirat de mine ) și acum mă văd pusă față în față cu faptele mele mai puţin bune. După ce termin terapia cu prietena ei, mă întreabă dacă am 5 minute pentru ea, am acceptat, însă nu foarte bucuroasă. Mi-a mulțumit că am ”scuturat-o, cam tare” și mi-a povestit că a terminat şcoala și că vor să lucreze amândouă pe un vas de croazieră. Oare , ce am făcut a fost o faptă bună sau rea? Dar dacă mai adaug că, întâmplător(?!) persoana care venea la terapie după ea, are firmă de recrutare personal pentru vase de croazieră şi că, bineînţeles le-am făcut cunoştinţă. Atunci cum judec fapta? Pot să o consider o faptă rea cu beneficitate mare în perspectivă. Ca urmare sunt şi mai tare în ceaţă, ce înseamnă fapte bune sau cine hotărăşte care sunt faptele bune? Când şi în ce condiţii faptele rele se transformă în fapte bune?
Mai caut, deoarece nu sunt lămurită şi găsesc într-un alt articol că : „etimologic, cuvântul misiune are origini latine – missio însemna iniţial a trimite…, misiunea ta personală sintetizează rolul tău pe acest Pământ, modul în care îţi poţi folosi cel mai bine, cel mai eficient şi cel mai creativ darurile tale unice pentru care ai fost “trimis”. Pe scurt, defineşte cine eşti şi care este scopul tău în viaţă. ”
Da! Îmi place, misiunea mea este să îmi exploatez talentele cât mai eficient. Sună bine. Dar atunci de ce mă ocup de terapie şi cursuri , eu care la 28 de ani am realizat că sunt un bun om de vânzări şi că ştiu să fac bani din orice altceva decât din muncă spirituală?. De ce El mi-a schimbat toate planurile închizându-mi drumurile spre afaceri şi deschizându-le pe cele spre spiritualitate?
Oare are legătură cu harta mea natală, unde Nodul Nord ( adică lecţia de viaţă ) este spiritualitatea şi Nodul Sud ( adică capcana vieţii asteia) este acumularea materială. Pentru cei care nu ştiu astrologie am să citez din cartea
d-lui A. Nicolici ce înseamnă fiecare Nod Lunar : „Nodul Nord defineşte… misiunea karmică pe care trebuie să o realizăm în prezent. Nodul Sud reprezintă elementele care definesc viaţa anterioară a persoanei… este purtătorul greşelii karmice şi oferă date despre bilanţul ultimei vieţi”. Sau altfel spus ce am mai făcut altă dată şi ştim cum să facem; şi ce trebuie să facem acum pentru prima oară şi întâiaşi dată ( subliniez că în prima parte a vieţii, până la cca 30 ani, avem tendinţa să continuăm ceea ce am făcut altădată ). Deci, în ceea ce priveşte misiunea personală , ceaţă totală, mai caut.
Căutând, găsesc în cartea lui C. Gheorghiţă : „Fiecare spirit venit la întrupare pe această planetă primeşte din partea Luminii o misiune personală ce constă în săvârşirea unui anumit număr de fapte şi experimentarea anumitor situaţii de viaţă. În funcţie de alegerile persoanei şi de viaţa trăită, acest număr de fapte ce trebuie îndeplinite poate fi împlinit în totalitate, parţial sau neîmplinit deloc”.Da, nu am obiecţii, mi se pare în sfârşit o definiţie rezonabilă.
Acum că ştiu ce este MP mai trebuie să o descopăr, pentru a nu fi pusă în situaţia de a o rata total sau parţial. Ca urmare apare altă întrebare: cum îmi dau seama care este misiunea mea personală? Oare o să fiu cel mai cunoscut terapeut? Sau o să salvez „ţara de ruşi” ( vorba unei cursante de-a mele ) ? Sau poate că o sa inventez un sistem de terapie prin care mă uit la om, zâmbesc şi se vindecă fizic şi sufleteşte?...
Aş vrea eu, dar nu pot să nu îl „aud” pe maestrul meu Dragoş spunându-mi „ copilu’, misiunea de Isus şi de Maica Sfântă au fost luate”.
Cum vă spuneam că am fost o mică afaceristă găsesc în cartea “De ce majoritatea afacerilor mici nu reuşesc“, scrisă de Michael Gerber, o modalitate inedită de a-ţi găsi menirea vieţii.
Autorul ne învaţă să facem un exerciţiu de vizualizare, îndemnându-ne să ne imaginăm cât mai exact cu putinţă şi cu lux de amănunte, ziua înmormântării noastre. Şi să aflam ce ne-ar plăcea să se spună despre noi, care ar fi realizarea/ realizările care am dori să apară în necrolog. Pare puţin lugubră această metodă, dar poate da rezultate la alții, nu cred că la mine. Mai caut.
Nu, nu mai caut, mi-am amintit de maestrul meu şi probabil că m-am conectat la el, pentru că îmi răsună iar în urechi vorbele lui: „ când ai acceptat să fii maestru reiki , ai acceptat implicit să faci voia Luminii, orice s-ar întâmpla fă Voia Lui”, adică pentru cei care ştiu să măsoare radiestezic, MP înseamnă să fac RVD-ul; iar pentru cei care nu ştiu să măsoare radiestezic să-ţi faci misiunea înseamnă ca înainte de orice acţiune să spui „ Facă-se Voia Ta” şi să laşi să se întâmple. DA, PENTRU MINE ACESTA ESTE RĂSPUNSUL.
Deci concluzionăm ce am înţeles eu, că nu am o misiune care să „mute munţii din loc”, ci mai multe misiuni mărunte, care se pot continua de la o zi la alta sau se pot schimba de la o zi la alta. Iar,pe măsură ce evoluez spiritual, Dumnezeu îmi va da misiuni din ce în ce mai importante. Am înţeles că nu trebuie să mă preocupe ce să fac şi când să fac, ci doar să fiu atentă la oportunităţi şi să măsor RVD-ul, în rest este treaba Lui; eu pot să ratez o acţiune pentru că sunt prea preocupată de misiunea mea şi nu realizez că un lucru mărunt face parte dintr-un puzzle pe care nu am capacitatea de a-l înţelege. Ceva de genul ierarhiilor de personal dintr-o întreprindere: şeful muncitorilor vrea una, contabilul alta, inginerul alta… fiecare îşi vede bucăţica lui ; dar hotărârea o ia directorul care cunoaște necesităţile fiecărui sector, vede puzzle-ul de sus, cu o vedere generală şi gândeşte paşii fiecăruia pentru binele tuturor.
De asemenea, am conştientizat că misiunea personală nu este ceva de genul „fişa postului” pe care trebuie să o îndeplinesc, că nu am o singură misiune ci sunt terapeut, mamă, îndrumător, prieten, duşman, iubită, soţie… ( nu neapărat în această ordine) şi la sfârşit trebuie să dau socoteală pentru toate acestea.
Acum când știu mai trebuie să am putere și voință, pentru asta tot ceea ce pot sa fac este să mă rog la Dumnezeu ca mă întărească ca sa pot realiza Voia Lui în fiecare moment al vieții mele.
Doamne ajută!

Totuşi, pentru cei care au nevoie de mai multe informaţii, anexez câteva informaţii suplimentare:

Un rezumat al cursului despre misiunea personală :

Reprezintă numărul de fapte bune (FB) făcute până la un anumit moment din numărul de FB planificate până în acel moment.
Toate entităţile venite la întrupare au de îndeplinit un număr de FB. Cu cât este mai evoluată entitatea, număr de FB alocate acesteia este mai mare şi complexitatea FB este mai mare.

Se poate măsura:

MP viaţă( MP 2 ) : reprezintă cât la sută am făcut din FB planificate pentru toată viaţa,
MP momentan (MP 1): reprezintă cât la sută am facut din FB planificate până în momentul de faţă. Ideal ar fi să fie 100%. Dacă nu este 100% este de preferat a se face mai multe FB şi FB inverse păcatelor făcute până în prezent.
Se mai pot măsura misiuni personale ca cea de terapeut, profesor,etc.
Ex: „Cât la sută din MP de terapeut am făcut eu până acum”. Dacă e 100% e posibil ca misiunea de terapeut să se fi terminat, dar există şi varianta în care de Sus ţi se mai dă o misiune tot de terapeut.
Neîndeplinirea MP încetineşte viteza de evoluţie spirituală a oamenilor, variabilitatea îndeplinirii MP a unui sistem viu este determinată de manifestarea LA a acestuia.
Neîndeplinirea MP de către o entitate poate avea cauze:
• Nealegerea optimă a părinţilor, condiţii sociale, naţionale, materiale, spirituale oferite de aceştia pentru îndeplinirea misiunii copilului.
• Neelevarea spirituală, comoditate spirituală în faze cu SF şi SB.
• Neascultarea SN proprii în viaţa cu trup, când fiinţa este condusă de impulsuri şi senzaţii ale SF şi raţionamente SB.
• Alegerea prematură a momentului venirii la trup (N vitează), care atrage greutăţi, obstacole, suferinţe suplimentare.
Caracteristici:
1. Se măsoară pe scala valorică unică între 0 şi + 100, numai pe total sistem
viu, cu semnificaţii adaptate;
2. Valorile între 0 şi 80 % sunt nesatisfăcătoare pentru MP momentan sau MP1
3. Valorile MP1 ≤ 60 atrag îngerii păzitori ai karmei şi mari suferinţe pentru sistemul viu pe toate structurile. MP1 < 50 : persoana va avea accident (trăieşte degeaba, nu va evolua spiritual, iar viaţa ei n-are nici un rost în Legile Divine, va muri prematur cu cât MP1 este mai mic).
4. Persoanele care la moarte au MP1 = MP2 şi ambele sunt mai mici de 100, are semnificaţia neîndeplinirii MP pentru care s-au născut ;
5. Se poate întâmpla ca MP total al unei persoane să conţină câteva FB deosebit de importante. Există persoane care se nasc pentru o faptă bună(FB ) unică, deosebită şi dacă au făcut-o ei şi-au îndeplinit MP-ul viţii lor;
6. Longevitatea sistemului viu este direct proporţională cu MP1 şi invers proporţională cu MP2 constant, măsurat. MP1 < 60 persoana va deceda de moarte nenaturală, indiferent de vârstă, într-un moment foarte scurt.

REIKI:
Accesul la Lumina şi îngerii pe care îi aduce Reiki-ul pot face practicantul să conştientizeze misiunea personală pe care o are. Astfel cu ajutorul lor scade riscul de a greşi misiunea personală şi cresc şansele în a o îndeplini foarte bine.
NON-REIKI:
Astrogramele făcute de specialişti sunt un mod de a afla misiunea personală. Astfel se poate direcţiona omul, pe calea pe care El i-a stabilit-o.
Este recomandat a se consulta mai multe surse pentru a evita riscul unei greşeli; astrograme, măsurători radiestezice, clarvăzători, preoţi.
MP este corelat cu: Credinţa în Dumnezeu (CD), IO,DH.

Cele 15 întrebări ca să-ţi descoperi MISIUNEA TA pe acest Pământ

1. Ce te face să zâmbeşti? (Activităţi, persoane, evenimente, hobby-uri, proiecte, etc.)
2. Ce îţi plăcea cel mai mult să faci în trecut? Dar acum?
3. Ce activităţi te fac să uiţi cum trece timpul?
4. Ce te face să te simţi bine?
5. Cine te inspiră cel mai mult? (Cunoscut sau necunoscut, din familie, prieteni, autori, artişti, etc.) Ce calităţi ale acestei/acestor persoane te inspiră?
6. Ce talent nativ ai? (abilitate, dar, etc.)
7. În ce domenii ţi se cere ajutorul de obicei?
8. Dacă ar fi să înveţi pe cineva ceva, ce l-ai învăţa?
9. Ce ţi-ar parea rău să NU faci/fi făcut în viaţă?
10. Ai 90 de ani, stai într-un balansoar pe verandă; simţi mângâierea uşoară a vântului. Eşti linşitit şi fericit, eşti mulţumit de viaţa minunată cu care ai fost binecuvântat. Te gândeşti la tot ce ai obţinut şi realizat, la relatiile pe care le-ai construit; ce contează cel mai mult pentru tine? Fă o lista.
11. Care sunt valorile tale?
Selectează 3-6 cuvinte şi ordonează-le în funcţie de importanţa pe care o au pentru tine.
12. Ce obstacole, provocări, dificultăţi ai depăşit sau eşti pe cale să depăşeşti? Cum ai reuşit?
13. În ce crezi tu cu toată fiinţa ta? Care sunt cauzele care înseamnă ceva pentru tine?
14. Dacă ai putea transmite un mesaj unui grup mare de oameni, cine ar fi aceşti oameni? Care ar fi mesajul tău pentru ei?
15. Gândindu-te la talentele, pasiunile şi valorile tale, cum ai putea folosi aceste resurse ca să ajuţi? (oameni, alte fiinţe, cauze, organizaţii, mediul, planeta, etc.

Alte metode de revelare a MP

RUGĂCIUNEA :

Doamne Dumnezeule şi îngeri dragi, cred că am uitat de ce am venit pe Pământ. Vă rog să mai îndrumaţi limpede şi pe înţelesul meu ,astfel încât să pot şti ce paşi să fac astăzi , care să mă aducă mai aproape de amintirea şi îndeplinirea menirii vieţii mele . Ştiu că în acest fel mă voi integra în marele plan divin al iubirii. Vă mulțumesc. Amin.
Arhanghele Metatron, ştiu că tu cunoşti sufletul, gândurile şi faptele mele mai bine decât mine, pentru că le notezi în Cartea Vieţii mele. Ajută-mă, te rog, să înţeleg sensul fiecărei experienţe prin care este necesar să trec, pentru ca astfel să mă pot apropia de cunoaşterea sensului vieţii mele în această lume. Ajută-mă să-mi identific şi să recunosc potenţele fiinţei mele şi creează –mi oportunităţi prin care să le pun în valoare. Îţi mulțumesc. Amin .
Înger păzitor, însoţitor şi călăuză a mea, îndreaptă-mi paşii pe drumul potrivit mie şi nu mă lăsa să rătăcesc.
Ajută-mă să am mereu inima deschisă şi mintea limpede pentru a asculta vocea interioară şi a avea puterea de a o urma, să am discernământul necesar atunci când am de făcut alegeri,să am încredere în mine însumi şi în alegerile pe care le fac să am curajul să fac schimbările necesare fără să-mi fie teamă de rău sau de necunoscut. Ajută-mă să nu cad în tentaţia competiţiei sau invidiei, pentru că fiecare are locul său potrivit în această lume. Îţi mulțumesc. Amin..

- reamintirea viselor din copilărie şi a răspunsurilor la întrebarea „ Ce vrei să te faci când o să fii mare?”
- interpretarea culorilor din aură ( ex. albastru deschis – abilităţi deosebite de comunicare, verde turcoaz –menirea de a învăţa oamenii, verde strălucitor – vindecător… )
- realizarea şi interpretarea astrogramei karmice.


În încheiere vă urez spor la căutare, putere de a trece peste piedici, voință si consecvență în realizarea celor propuse. Lumina si iubirea sa vă călăuzească și să vă întărească credința în Dumnezeu.
-Mirela Codila-

Trimiteți un comentariu