.

.
Experienta mortii clinice a fost un mare dar pe care Dumnezeu ni l-a dat pentru a ne aviza ca trebuie sa schimbam drumul pe care am mers pâna acum. Nu întâmplator, Iisus a spus: „Eu sunt Calea, Adevarul si Viata.” Este prima oara în istoria Universului când, în planul celest, s-a decis ca lumea noastra sa fie izbavita nu prin moarte, ci prin spiritualizare.
Ni s-a aratat Adevarul, ni s-a aratat Calea. Este rândul nostru sa raspundem chemarii divine.
Suntem cu totii prinsi acum în marele val al purificarii, al trecerii de la materialitate la spiritualitate. Am certitudinea ca „ora astrala a omenirii” este aproape. De dincolo ni s-au dat toate semnele si toate avertismentele. Sper sa avem întelepciunea necesara de a nu pierde si aceasta ultima sansa.

Dumitru Constantin-Dulcan

”La școala vieții nu se dau diplome. Promovarea este pecetluită cu fericirea, iar corigența cu nefericirea. Se dau restanțe până se iau note de trecere la toate examenele. Fiecare clipă pe care o trăim reprezintă șansa de a schimba totul în viața noastră. Rușinea și critica nu schimbă niciodată o persoană. Lumea are nevoie de dragoste.
Orice om are o poveste. Dacă ar sta cineva să te asculte ar scrie o carte sau poate ar face un film la care unii ar plânge, alții ar râde. Într-o zi vom zâmbi cu toții dintr-o poză de album. Învățăm să privim spre cruce, spre Hristos, spre Înviere. Adorm mestecând cele trei cuvinte… Această clipă nu se mai întoarce niciodată!…


Publicat de Ieromonah Hrisostom Filipescu

vineri, 10 ianuarie 2014

ARHANGHELUL RAZIEL

Schematic, se pot asocia Arhanghelului Raziel urmatoarele: ne ajuta sa putem avea acces la informatii din cartea vietii. Aceste informatii ne pot veni sub forma de viziuni in exercitii efectuate in scopul vizualizarii unor vieti anterioare sau sub forma de vise clarvizionare; poate ajuta vindecatorii sa aiba acces la informatii importante din vietile anterioare ale pacientilor, in scopul descoperirii realelor cauze ale problemelor de sanatate din aceasta viata. Accesul poate fi facut fie prin regresie hipnotica, fie pur si simplu prin viziuni ale unor imagini importante pe care terapeutul le primeste atunci cand ajunge in apropierea pacientului sau cand il atinge cu palmele

ARHANGHELUL RAZIEL

                     Raziel sau "Secretul lui Dumnezeu" este un Arhanghel al Scolii Misterelor. Pe el il poti vizualiza in culorile curcubeului sau ca pe un batran intelept, cu barba alba, lunga, cu haine lungi, largi, in culori luminoase, intelegator, cu o mare profunzime in cuvinte.

                     Ca si Printul Metatron, Raziel este foarte profund implicat in secretele ezoterice, in misterele Universului. Raziel te poate ajuta sa aprofundezi aceste cunoasteri ezoterice si, nu intamplator, Raziel se gaseste in Arborele Sefirotic pe locul doi, imediat dupa Printul Metatron si manifesta Chokmah -  Intelepciunea lui Dumnezeu, fiind reprezentant al Heruvimilor (detinatorii cunoasterii in univers).

                     Se spune ca daca ni-l inchipuim pe Dumnezeu stand pe un tron, atunci vom putea sa il vedem si pe Raziel stand atat de aproape de Tron, incat aude toate secretele Universului despre care vorbeste Dumnezeu. Se spune ca aceste secrete au fost scrise de Raziel intr-o carte denumita "Sefer Raziel Hemelach" sau "The Book of the Angel Rezial" (Cartea Arhanghelui Raziel), pe care, ca sa o intelegi, ai nevoie de directa calauzire a acestui Arhanghel deosebit. Cand am aflat de aceasta carte, am incercat sa o gasesc, dar nu am reusit. Dupa o vreme, atunci cand a fost momentul, am cautat iar cartea si am gasit-o. L-am rugat pe Raziel sa ma ajute sa inteleg din acea carte ce era nevoie sa stiu la acel moment. Si pot spune ca citirea acelei carti m-a condus spre alte cercetari de care am avut nevoie si pe care le si utilizez, insa va trebui sa mai revin pe aceasta carte. Ce am putut sa inteleg din acea intelepciune la momentul initial la care am citit-o este extrem de putin fata de cat as intelege acum, dupa ce am aprofundat si alte forme de cunoastere prin calauzire divina. Si o voi citi de cate ori va fi nevoie ca sa mai inteleg treptat si alte lucruri, in momentele in care voi fi si mai pregatita. Dar pot spune ca, dupa experientele pe care le-am avut lucrand cu Raziel, acea carte exprima doar partial esenta profunzimii acestui minunat intelept.

                   Raziel te ajuta sa rezolvi probleme din trecutul tau care se manifesta in prezent. Te ajuta sa intelegi efectele din prezent ale unor cauze din trecut. Poti afla de exemplu care este scopul vietii tale si sa il rogi pe Raziel sa iti arate de ce simti o anumita atractie pentru anumite cunoasteri. El te poate duce in trecut si iti poate arata vizual ( folosesti vederea spirituala) imagini din trecutul tau care sa te ajute sa intelegi. Sau poti avea anumite probleme care se tot repeta in viata ta, placute sau neplacute si vrei sa intelegi ce este cu ele. Raziel te duce in trecut, extrage din trecutul tau, din memoria Akasha, acele momente relevante care au determinat situatiile din prezent. De asemenea, daca in trecut, din diferite motive pe care tu in acea viata le considerai bune, ai facut niste juraminte: de castitate, de autonegare, de autopedepsire si altele, Raziel te ajuta sa le identifici si sa le anulezi in toate directiile timpului, pentru ca tu  sa poti vindeca in prezent niste probleme cauzate de ele care iti afecteaza viata. Cand faci astfel de juraminte, creezi niste corzi energetice pe care acum trebuie sa le tai si sa te eliberezi de ele. La cererea ta, Raziel va anula aceste juraminte si efectele lor in toate directiile timpului, unul cate unul.

                     Poti avea diferite temeri, fobii pe care nu ti le explici dar vrei sa scapi de ele - il poti ruga pe Raziel sa te ajute in aceasta privinta. Raziel are acces la Memoria Akasha, memoria universala care contine si cartea sufletului tau si iti ajusteaza frecventa modului in care tu reactionezi la temerile si fobiile respective. Lucreaza direct la nivelul sufletului tau.
                    Dupa cum spuneam mai sus, aura acestui Arhanghel minunat este curcubeu. In trecut, oamenii petreceau mai mult timp afara, in natura, si ziua si noaptea. Fiecare raza din spectrul solar mergea pe fiecare centru energetic (chakra) si il umplea de vitalitate. Seara, noaptea, culorile apusului soarelui si lumina stelelor pregateau organismul pentru un somn linistit; stelele ajuta la pregatirea energiilor si a gandurilor noastre pentru vise care sa ne conecteze cu lumea spirituala. Cand oamenii au inceput sa petreaca mai mult timp in spatii inchise, ei s-au deconetat de la energia curcubeu, de la lumina stelelor, a lunii si multe boli au inceput sa se manifeste. Rolul lui Raziel este sa aduca energia curcubeu in trupurile noastre si sa ne hraneasca centrii energetici. Arhanghelul Raziel iti inconjoara fiecare chakra cu cate o banda de lumina corespunzatoare: rosu pentru chakra de baza, portocaliu pentru chakra sacrala, galben pentru chakra plexului solar, verde pentru chakra inimii, bleu deschis pentru chakra gatului, albastru inchis  pentru chakra celui de-al treilea ochi, mov pentru chakra urechilor si albastru violet pentru chakra coroanei. Apoi iti incojoara corpul intr-o lumina alba ca de diamant si daca inspiri aceste lumini, vei simti vitalitate, echilibru, armonie.

                     Daca ai vise pe care nu ti le poti explica sau pe care nu le retii si simti ca sunt importante, roaga-l pe Raziel sa te ajute sa le descifrezi, sa le intelegi. Si daca nu le-ai retinut, sa stii ca ele raman la nivel de subconstient si se vor activa la momentul potrivit.

                    Raziel m-a ajutat intotdeauna sa determin cauzele problemelor unora din oamenii cu care m-am intalnit. Mi-a explicat, mi-a aratat si m-a ajutat sa inteleg conexiunile. Mesajele sale sunt clare; cand termini de lucrat cu el ai inteles tot ce trebuia sa intelegi, nu ramai cu senzatia ca ceva iti scapa.  Raziel este unul dintre Arhanghelii care ma calauzesc in cunoastere, imi ofera acces la informatii si la intelegerea lor. Mesajul lui este foarte mult in directia: "Cere-mi ajutor cand nu intelegi". Este un profesor intelept, rabdator, un calauzitor la care te poti duce de fiecare data cand te impotmolesti in ceva, pentru ca iti va oferi mereu limpezimea, ordinea si acesibilitatea de care ai nevoie. Te asteapta zambind si gata sa te asculte, sa te calauzeasca.

Rugaciune catre Arhanghelul Raziel
“Arhanghele Raziel, magicianule divin, multumesc ca imi deschizi mintea si inima catre cunoasterea spirituala. Ma simt conectat, stiu si inteleg legile universale, astfel incat pot sa-mi creez viata pe care o merit. Multumesc ca ma binecuvantezi cu inteligenta ta, iar eu ma pot intelege pe mine si viata mea mult mai bine. Multumesc ca-mi amintesti de rostul si de misiunea mea spirituala. E atat de bine sa calatoresti prin viata folosind cunoasterea!”
Asa sa fie si asa este! -Delia Muresan

Iti multumesc Raziel pentru accesul la cunoastere pe care mi-l oferi, pentru modul in care ajustezi informatia la nivelul accesibil mintii mele si pentru ajutorul informational pe care mi-l oferi pentru a ajuta pe altii mai departe.

Trimiteți un comentariu